komvux - Horvux

Jag pallar inte mer nu!
Första dagen på komvux idag. Spänannde
FEL FEL FEL!!!
Första lektionen var Psykologi A vilket jag har sett fram emot nu i två veckors tid. antiklimax är tyvärr det enda sättet jag kan beskriva det på. Som att ligga utan att komma, cheesburgare utan ost, en aladdin ask med bara körsbärslikör kvar!
Psykologi är ett ämna jag vill ha många och intressanta diskussioner i men med min klass så tror jag dom enda intressanta diskussionerna som kommer föras är dom i mitt huvud när jag funderar på hur jag snabbast ska kunna t mitt eget liv due to tristess!
90% av dom i min klass var feta sjökor med det fetasjökotänket jag har diskuterat innan! Dom kom invaggandes i klassrummet med svetten pärlandes i pannan och ringar stora som löksäckar under armarna bara för att lektionen hölls på andra våningen. När dom stånkandes satte sig ner och drog upp sina collagetröjor till armbågen så såg man deras för små och alldeles för smala klockor skära in i deras fettvävnad som en strypsnara. jag satt och bara och väntade på att deras händer skulle bli blå av trycket. Kyckling kvinnan brevid mig som hade glömmt att raka sig i morse var ingen lek heller. 5 tjocka hårstrån spretade från hennes svettiga överläpp och hennes ansikte har nog aldrig ens vart i närheten av smink. Jag har sett motsatsen till Angelina Jolie, det var som att stirra in i ett svart hål av tragik!
jag har en känsla av att diskussionerna kommer gå nånstans åt det här hållet: "När jag gick i högstadiet och var mobbad så..." eller ""Mamma slå mig inte" visar stort prov på ett barn som..." annars kommer säkert favoriten "En vännina till mig..." komma upp. Men jag vill bara poängtera igen att det är inte att en person är tjock som gör dom till värdelösa människor utan det är ATTITYDEN! fetabrud attityden! jag klarard en bara inte! Och är det inte partybrudarna på 129kg som förgyller min dag så kommer det vara ensamma mamman som istället för att säga "nej den lektionen funngerar inte för mig" säger "nej den lektionen fungerar inte för mej för jag vill inte att lille Tindra-Kevin ska va sååå länge på dagis + att jag har en tatuerings tid då. jag ska göra en tribal". NIGGA PLEASE! Ingen, och då menar jag verkligen INGEN bryr sig om lilla Tindre-Kevin eller Nova eller vilken WT namn du nu har valt åt dina barn! Varför tror du någon i klassen skulle vara intresserad? kan du bara tänka utanför din lilla mammalåda i en jävla sekund så skuklle du förstå, inte ens Tindra-Kevin bryr sig, han gillar nog, som dom flesta barn, att va på dagis!
Just det ja, jag hade svenska C också vilket var det obehagligaste på hela dagen. Hon som satt bredvid mig borde GENAST lära sig stava och innebörden av orden "Personlig hygien" för det märktes att det var inget hon var närmare bekant med. Svettlukten på den kvinnan alone kunde däcka dom hårdaste av män! Känner dom det inte själva eller är deras näsor redan så ruttnade inifrån efter  långvarit svettluktande att dom inte känner det? eller skiter dom bara i det? makes no sense!
Nu kan jag bara hoppas på att resten av veckan blir bättre och att mina andra ämnen blir bättre (eller iaf min klass).
ja, jag vet att jag är en hater men vafan, den här bloggen handlar om saker som INTE är fly!
ps. Det ENDA värt att läsa på internet just nu förutom Intefly!
Ds
<-- INTE fly alls! Cutiefatties flyger inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0