Jan Lindqvist

Jag tror han heter så men jag kan inte veta med säkerhet, det kan även vara Herman Gulliou.
Det är min nya lärare jag pratar om. Han är historia in you fucking FACE! han kan även ha Persbrandt gener i sig, jag vet faktiskt, har INGEN ANING!
What I DO know is: Det tog honom 45minuter för en jävla presentationsrunda på fem (5, FEM) personer för att var 3dje minut som HAN inte pratade blev han uttråkad och saknade ljudet av sin egen röst så han var tvungen att bryta in och dra anekdoter, putslustiga inlägg eller så började han humma SKITHÖGT tills man tystnade och då sa han "jaa, nu är det så HÄR..." eller "Jag kommer ihåg..."
Och så höll det på... I NÄSTAN 2 TIMMAR!
Min lärare är som en salig blandning av historikern Herman Lindqvist och gubbarnas hjälte Jan Gulliou. Han älskar historia men han älskar sig själv mer. han är dramatisk och han drar sig inte för NÅGOT! han har ett språk som är så svulstigt att det inte ryms i klassrummet och efter att ha haft honom i 2timmar så är jag lika trött och utmattad som att ha jobbat i kolgruvan nonstop 3veckor!
Jag kan inte blogga mer, det går bara inte. Jag MÅSTE sova.
jag gjorde iaf en liten illustration av hur det såg ut, den där blöta, snövita kvällen våra hjältar träffades och skapade min lärare.
lärare
See ya haters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0