ABSOLUT inte fly!

  1. Nordman Jag behöver inte säga mer.
  2. lokalreklam Skåne verkar vara mekkat för just EXTREMT dålig lokalreklam. Jag börjar varje morgon med att gråta.
  3. För små accessoarer!! Sluta bara använda din lilla ryggsäck, din lilla mobil och dina små små örhängen! Du ser ut som en JÄTTE (NOT in that good sexy way!)
  4. SNÖ! Speciellt här stavas det SLASK!
  5. Folk på facebook! Eller, TARDS på facebook! Men geeeeez! Folk som är ett fan av ALLT! Folk som tror att haiti/hjärtkärlsjukdomar/antipedofil-grupperna är på riktigt. SLUTA KLICKA! Vissa människor borde inte få ha internet!
  6. Amerikanska Playboy! Världens största nudiemag, hur mkt pengar som helst, har tillgång till dom absolut bästa fotograferna men bilderna kan bara beskrivas med :'(.
  7. Stylisterna på Tv4. Det är rutigt och färgblint all over the place!
Nu orkar jag inte mer. Jag har annat för mej.

see ya haters

Kommentarer
Postat av: Vicky

Hahahahaha dööör XD

2010-01-21 @ 08:44:40
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: Mialill

Vad har du emot Nordman? Mysig röst har han :)

2010-01-21 @ 18:39:12
Postat av: S

Vad spelar röst för roll när musiken är så usel så att mina öron börjar blöda?

2010-01-21 @ 22:17:21
Postat av: Panda Bear

nordman har ju inte mysig röst han låter ju som en riktigt härsken alkis..

2010-01-22 @ 21:13:05
Postat av: jennifer

Svar: Jag vet inte vem du är, men du verkar vara oroligt irriterad på andra människor :) är du lycklig?

anyway, jantelagen. Jag låter mig verkligen inte begränsas av den, jag vet hur bra jag är och jag är inte rädd för att visa det TILL DEN GRÄNS att man själv får lida så mycket av det att det inte är värt. Anledning till att jag skrev det i min blogg är för att jag vet att om man skriver att man har sjukt många MVGn börjar folk att snacka "ååh vad hon skryter" "hon tror att hon är så jävla bra". Osv. Jag vet inte vart du bor, men det är så det fungerar här ungefär. Jag bor i den mest avundsjuka stan. Jag växte upp med en tjej som rentav mobbade mig (1an till 5an) och jag har fått intrycket av att det var för att jag var "bra", alltså att hon var avundsjuk. Jag var ett hot mot henne och hon gjorde mitt liv surt. Jag skulle förmodligen kunna skriva en hel uppsats om bara det. Sen så.... Den svenska skolan är ju också ganska präglad av jantelagen för att alla förväntas vara lika bra eller lika dålig på allt.

2010-01-23 @ 00:46:01
URL: http://jenniferjempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0