men för FAAN gubbjävel.

Ååh, jag vet inte ens vart jag ska börja om jag ska vara ärlig. det är meningen att den här bloggen ska handla om saker jag upplever, som andra kan relatera till och att ja, vara lite tankvärt (eller nåtta nnat skit, jag behövde bara det där tredje för att fylla ut. Never mind!)
Jag satt och slösurfade lite som man sig bör när jag, eg utan anledning, glider in på Aftonbladet.se. Skulle jag göra det lite oftare skulle jag ha mer att blogga om märker jag nu men mitt huvud skulle nog ha exploderat för ett bra tag sen!
Alltså, vad jag vill ha sagt med detta är följande:
1. jag HATAR aftonbladet (aftonhoran höhö)
2. se 1
3. jag kommer ta livet av mej om jag läser om en gnällig jävel till. Iallafall kommer jag gå till sj's kontor, köpa mej en enkelbiljett till sthlm, åka tåg ca 5h för att sedan stiga av på Sthlms station. kanske köpa mej en hamburgare och äta den för att sedan bege mej mot atfonbladets Hq och GÅ FUCKING POSTAL!!! FINNS DET INGA VIKTIGA SAKER SOM HÄNDER LÄNGRE? FINNS DET INGA JOURNALISTER KVAR MED SJÄLVRESPEKT?
Det som är anledningen till allt detta:
http://www.gt.se/nyheter/1.1726328/politiker-ulricehamn-diskrimineras-pa-vaderkartan

Jag publicerar detta. Vilar en stund så jag inte kastar tangentbordet ut genom fönstret sen kommer jag tillbaka för att skriva resten. Men nu; cigaretter och nattluft och skrika på grannen för att han vägrar gå och lägga sig (han är tjock! han ska inte va i köket och absolut inte stå o rota i kylen fram tills 3 på morgonen!!)

//IF

Kommentarer
Postat av: Linda

"politiker i Sveriges Pensionärers Intresseparti"

Intresseklubben har för en gångs skull noterat på riktigt med andra ord.

2009-11-14 @ 00:57:35
URL: http://lyckoting.blogspot.com
Postat av: the däjvster

haha, hittade din blogg först nu och den är kul :D

lite roligare blir din rant om aftonbladets suckiness när man inser att du länkat till GT :D

2009-12-08 @ 15:08:43
URL: http://bluevalentine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0