GEEZ!

Jag kan lika gärna döpa om den här bloggen och ändra inriktning på den! Ett mer passande namn borde vara : "FU tele2, ni har förstört mitt liv och jag önskar ni aldrig hade funnit för jag hade varit SÅ MYCKET GLADARE!" och sen kan jag skriva om hur mkt jag hatar Tele2, vad dom gör för att bryta ner mig lite varje dag och hur dom sakta men säkert tar min själ ifrån mej och förvandlar mig till ett tomt, livlöst skal av mitt forna jag. Det skulle jag kunna göra. Men jag tänker inte, jag tänker fortsätta grina på dom. Jag är arg, RIKTIGT arg!
jag skulle ringa dom för att försöka track down my phone förut. jag ringde dom för att när jag pratade med dom sist så sa dom "åååh, men vi fixar det här. Du får din nya telefon om ca 3-5 arbetsdagar". SWEET tänkte jag och jag gått runt som ett barn som väntar på julafton sen i FREDAGS. Idag är det fredag, hur många dagar har det gått? 5, just det FEM! Fem jävla "arbetsdagar"! jag försökte ringa dom förut. det slutade med i:
1. 35min telefonkö
2. jag blev vidarekopplad för jag hade ringt "fel support"
3. Ytterligare 20min telefonkö.
4. Vidarekopplad IGEN!
5. 45 min telefonkö tills jag kom fram och dom sa "Vi kan inte spåra den, du får den på måndag el tisdag!" MYGOD! vad håller dom på med? det absolut värsta av allt  ar att jag spela UNO på facebook undertiden jag satt i telefonkö och jag förlorade ca 5omgångar bara för att jag blev mer och mer förbannad på Tele2! Jag önskar jag kunde spränga hela jävla företaget år helvete men då kommer jag ju aldrig få min telefon! jag vandrar jorden som ett telefonlöst spöke just nu och jag kommer inte få ro förän jag har den där satans sation i min hand! Ååh jag är arg, upprör och ytterst missnöjd med min situation just! Nu ska jag bara spendera ÄNNU EN HELG utan mobiltelefon sen, om jag har TUR, så får jag den på måndag! Snyggt tele2, ni vet verkligen hur man tar hand om era kunder! jag känner verkligen att ni är ett företag jag kan lita på och aldrig vill byta bort!
Nej! Nu klarar jag inte av att gnälla mer på tele2, ajg vet bara att jag kommer gå fucking postal om jag inte får min mobileo snart!

//Inte fly!

AAAAARG!Jävla tele-fucking-2

Kommentarer
Postat av: Vicky

Alltså förlåt, men hahahahahha jag dööör, fyfan vad rolig du är XD

2009-11-09 @ 02:32:02
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0