Åååh.. Jag pallar inte mer av dina "gulliga" kommentarer!

jag går för fan på folkuniversitetet INTE i NIAN!
men alltid ska det finnas nån halvfet brud utan smink som ska kommentera ALLT läraren säger, spelar ingen roll om det är "Hej" eller en riktig fråga. alltid med ett lite putslustigt svar med den "roliga tjejen" attityd hon har sagt upp bara för att hon aldrig fick nån kille på grundskolan och gymnasiet och nu vet hon bara kommer få en slabbig lastbilschaffis som pojkvän (om hon nu får en pojkvän). men snälla, du är tjock, inte dödsdömd! ta bort din dammiga jävla attityd (som INGEN tycker är "gullig", "charmig" eller ens lite åt det hållet) och styr upp dig själv!
det finns så många bra tjocka människor, som ser bra ut, som är roliga och som är 100ggr snyggare än vilken model som helst men dom där grå jävlarna med "roliga-tjejen-attityden" som försöker va gulliga! SNÄLLA NEJ!
Tjejkompisarna dom har är lika tjocka, dom permanentar håret(om dom nu gör nått med håret) och går på krogen i tunikor.
det började som en bitch mot feta brudar med fungirl attityden och det kommer nog sluta i "gulliga fetton" bitchen.
Vi kan börja med bruden på min skola. osminkad och glåmig och alldeles för många kommentarer i alldeles för "gulligt" tonfall. Sen vad är det med dom här tjejerna att ALLTID ha läst väldigt mkt om traffiking och barnmisshandel? jag har nog inte träffat en enda av dom här tjejerna som inte läst "pojken som kallades det", "Snälla pappa, nej" och liknande böcker. Är dom så miserabla i sina liv att dom måste fly och läsa om andra människors riktiga, oftast illa skrivna, RIKTIGA problem? Jag fattar inte. Fast iofs, det är väll säkert dom här tjejerna som läser Liza Marklund också. Dom läser böckerna man bara "måste" läsa medans dom ligger där under sin drömfångare på kvällen.
Kategori2:
Dom feta brudarna som bara är ett "sååå skööönt tjejgäng".
Vad är det med dom här brudarna att sitta i knät på killarna på krogen? Dricka gulliga drinkar? ha en tatuering med Nalla Puh motiv? Lyssna på svensk musik??? Jag fattar inte!
jag har vart tjock, inte som i lite mullig utan vi pratar TRE JÄVLA SIFFROR! Men inte kände jag ett så enooormt behov av att sitta i knät, tatuera Ior på min gigantiska skuldra och dansa till Peter Jöback! Dom här tjejerna går ut för att ragga på krogen i gigantiska jävla valstim efter en förfest på vin och svettig skinnsoffa, panelgardiner och svennemusik som dom tycker är "fräck".
Jag hatar den typen av brudar. jag förstår mej inte på dom!

ÅÅÅH! nu klarar jag inte att skriva mer, jag blir faktiskt för arg!

//inte fly!Det är ju inte

Kommentarer
Postat av: Lindah (extra h, just for you)

Alltså, kategori 2. Bara döda dem, nu. Jag pallar inte med dem. Tjejkvällarna, tjejgängen som bara har sååå kul på sina krogkvällar. Come oooon.

Nu blev jag också förbannad!

2009-11-24 @ 00:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0