Tre<3

Jag kanske borde ge en update på hur det gick med telefondramat?
Just det... det gick väll sådär. jag fick min mobil men inte riktigt på det sättet jag hade tänkt mig. jag hade beställt min satio från tele2 men fickd en från tre. Hur gick detta till? jo...:
det hela började med att jag kollade upp lite priser (vilket jag hade vart för lat för och för lättsmickrad för att göra) och insåg ganska snart att tre var 1000ggr bättre än tele2. Billigare och bättre o bla bla bla. Så, jag bestämmde mig för att skaffa samma mobil fast med ett tre abonemang ist. Sagt och gjort, jag ringde tre och och dom blev glada av för att jag ringhde, jag kände mig varmt välkommen och ja, jag skulle nog vilja säga att jag var den förlorade dottern som kommit hem igen. tele2 däremot har alltid gett mej känslan att man stör när man ringer och att ja, det kanske inte var en så bra idé det här med telefon efter allt. man känner sig alltid lite smutsig, som att man gjort något fel när man ringt T2 kundtjänst.
tre iaf var snälla och förstående. Jag fixade mig en telefon hos dom för att sedan säga upp abonemanget hos T2. Detta var INGEN EASY DEAL! När jag hade pratat med en av the conartists som jobbar där hade hon försäkrat mig om 2 veckors ångerrätt på ALLT, inkl abonemanget. Det här skulle bli en piece of cake tänkte jag och ringde dom.
telefonkö. 45min senare
-det här är Hitler, välkommen till tele2"
-"ja hej, jag skulle vilja säga upp mitt abonemang..."
-"JAHA!!! ÄR DET NÅTT FEL ELLER???"
-"alltså, nej nej, det är.." (jag tappar sällan talförmågan men sitter man i telefon med tredje rikets härskare blir man lätt stum)
-5 min utskällning och drygt betende
-Jag försöker fråga om abonemanget och blir utskrattad (man nästan hör hur han trycker på speakerphone så dom kan samlas runt mig och skratta). Och får en dumförklaring som lyder ungf "fattar du väll att man inte har ångerrätt på abonemanget. Tre månader! SIEG HEIL"
Faaaan! Då frågar jag vart min mobil är och han säger "Vi skickar den imorgon".
-"VA!?!?!?! Ni sa ju att den skulle vart framme för en vecka sedan!"
-"ja men den är beställd och skickas imorgon. Du måste skicka tillbaka den innom 5min efter du fått brevet annars kommer vi fortsätta binda upp dej till abonemang till du antingen byter land, namn och identitet eller tills du dör. Välj själv! SIEG HEIL!!!"
Där nånstans la jag på och svor en ramsa så lång att hade jag inte somnat av pur utmattning hade jag fortsatt än!
YOU FINALLY DID IT! Ni knäckte mig! Jag hatar er! Om jag så ska kämpa resten av mitt liv för att få er i konkurs så ja, då kommer jag ägna mitt liv åt det för jag hatar er, av HELA mitt hjärta!
damn you tele2, damn you to HELL!
Ni är FAN INTE FLY!
JAG <3 3!

//if

Kommentarer
Postat av: Vicky

Hahahahahaha! Horungetele2!!11

Tre är fan ääääg! Jag har tänkt ringa dig 3549258295 gånger eftersom att det är GRATIS nu men jag har tydligen glömt lägga in ditt nummer, jävla bajsskalle med guldfiskminne är man.

2009-12-08 @ 09:38:39
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: S

hahaha, det är bara att du ringer mej baby! Nummret skicka ja ju till dej på face/offbook!

2009-12-08 @ 09:39:51
Postat av: * K Y S S A R

ööööööööööööööööhm finns massor att anmäla då andra snor ens identitet

2009-12-16 @ 01:43:03
URL: http://kyssars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0